Alla inlägg den 3 maj 2013

Av agnes granberg - 3 maj 2013 21:21

                                               halojsan bloggen

Mig

heloj gissa vad jag ska börja med jo både veckans bild och veckans kanin . lite fånigt jag vet men " Thats my life" hehe

men kommer säkert att glömma bort att jag ska skriva veckans bild mm.

Kanin

Bella och Choklate har varit surare en vanligt. Sam har typ smitit två gånger varje dag. Kim och Charlie har varit ute två gånger den här veckan för de har ju blåst ganska mycket den här veckan och då har Bella mest varit ute för annars blir hon sur som en citron osv. Millan var ute med syrran(Choklate) och CITRONEN(Bella) i onsdags . Dom hade jättejätte roligt tillsammans.

Häst

Red Minna igår ,  det gick super"love you girl" hoppade lite och jullan hade ju Isa och man hörde ju att dom travade över bommarna . haha så himla kul jag hade igår.

Övrigt

Haha igår på Elevens val hade jag syslöjd och när vi skulle sluta var jag bara tvungen och sätta mig på bordet och mingla lite iaf sen då jag skulle hoppa ner snubblade jag på stolen och föll ner på golvet. det märkligaste var att ingen märkte nåt.

   

Bilden på Choklate är gammal. Och jag fastnade i leran vid vägen när jag sålde majblommor

                                                  
           tjaaaråååååå


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

om du verkligen vet hur världen ser ut idag läs den här bloggen.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards